wtorek, 4 września 2012

Od piątku będzie z nami Marta Karaś!

W najbliższy piątek przyjeżdża do nas prosto z Elbląga Marta Karaś.Przez dwa tygodnie będzie poznawać Warszawę i działających tu animatorów, artystów i menedżerów, a pomiędzy spotkaniami i warsztatami będzie realizować swoje działanie animacyjne.
Możecie śledzić wszystko co się będzie działo właśnie tu na naszym blogu.
Zapraszamy.

A oto co Marta pisze o sobie jeszcze z Elbląga:

"Zatem poprzeczka postawiona została wysoko. Teraz wypada mi odbić piłeczkę. Większość rzeczy, które jakiś czas temu zaplanowałam sobie zrealizować w ramach mojego „twórczego pobytu” w „ę”, zrealizował mój poprzednik, czyli Marcin, lipcowy AIR. Z tego miejsca serdecznie pragnę mu podziękować ;) Okazuje się, że temat gier podwórkowych to pierwsza rzecz, jaka przyszła nam obojgu na myśl, kiedy okazało się, że realizowany w Warszawie projekt ma dotyczyć sportu („bo EURO” i „bo Olimpiada”). Wychodzi na to, że w ramach mojego pobytu będę musiała przede wszystkim nieźle się nagimnastykować. To chyba bardzo dobrze. Jestem ogromnie ciekawa jak to wyjdzie. I czy będę miała zakwasy. Twórcze oczywiście. Do biegu, gotowi... START!"


Marta Karaś – historyk sztuki, na co dzień związana z elbląskim Centrum Sztuki Galerią EL, gdzie koordynuje i prowadzi większość działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży (m.in. Laboratorium Edukacji, projekt Miasto_Słowo_Dźwięk, Wakacyjne Warsztaty Artystyczne). Związana także ze Stowarzyszeniem Laboratorium Sztuki, w którym odpowiedzialna jest m.in. za projekt „Fashion Lab / Laboratorium Mody”. Po godzinach wielbicielka zumby i tańca orientalnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz