poniedziałek, 28 października 2013

Dzień dziesiąty - piątek


Futurałka
Czasu coraz mniej, a działanie, które będę realizował już za chwilę. Mam już nazwę swojego mini-projektu: "Patrz! w_przyszlość". Większość piątku upłynęła mi na konstruowaniu wehikułu przenoszącego do przyszłości, czyli futurałki. Będzie w niej można zobaczyć, jak świat wokół nas zmieni się za 100 lat. Musiałem jeszcze tylko zrobić niezbędne zakupy, aby móc dopiąć wszystko na ostatni guzik. Udałem się do różnych sklepów, m.in. do takiego z tkaninami włoskimi, gdzie nabyłem materiał w kolorze magenta wpadająca w fiolet. Był to jeden z ważniejszych elementów, potrzebnych mi do zbudowania tego skomplikowanego technicznie urządzenia, jakim futurałka bez wątpienia jest.
Ważnym punktem dzisiejszego dnia było też spotkanie z Anną Desponds, kuratorką, producentką, animatorką, koordynatorką festiwalu Planet Doc Film Festival. Spotkaliśmy się w Kordegardzie, galerii znajdującej się naprzeciwko Pałacu Prezydenckiego, w której Anna realizowała projekt "Kultura na wynos" wychodząc z różnymi działaniami w przestrzeń miejską.

Wyjątkowo pojechałem dziś do "ę" mostem Łazienkowskim, przeżycie było niezbyt miłe, bo musiałem kilka razy nosić rower po schodach, ale widok na Warszawę z tego miejsca jest naprawdę piękny, jak widać na dołączonym obrazku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz