czwartek, 1 września 2011

Poznajcie Iwonę.


Od 15 do 30 września po raz kolejny nasz zespół powiększy o jedna osobę.
Tym razem przyjeżdża do nas Iwona Konieczna z Kalisza.
Zaglądajcie na bloga i obserwujcie jej działania wokół ulicy Mokotowskiej.




Iwona o sobie:

Od 11 lat wegetarianka, od roku weganka, miłośniczka zwierząt i przyrody, animatorka kultury, plastyczka. Bardzo chciałabym zbawiać świat, ale sama nie dam rady. W miarę możliwości staram się więc za pomocą sztuki i ekologii, aby był on choć odrobinę lepszy i piękniejszy. Czerpię natchnienie z dnia codziennego, inspiracją do moich prac
i działań może stać się zupełnie wszystko, zdarzenie, otaczający mnie ludzie, sny.

W moich działaniach animacyjnych łączę twórczość z edukacją. Staram się przekazać swoją wiedzę i doświadczenie, a zarazem namawiam do poszukiwania własnych dziedzin ekspresji. Prowadząc warsztaty ceramiczne, bądź plastyczne z radością obserwuję, jak ludzie otwierają się i wzajemnie się inspirują. Dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Żywa nauczyłam się, że nie potrzebuję ogromnych nakładów finansowych ani wsparcia instytucji żeby zorganizować ciekawą akcję społeczno – kulturalną, wystarczy pomysł
i grupa pozytywnie nastawionych ludzi. Towarzystwo Żywej Archeologii daje mi możliwość pracy na łonie natury i uczy jak ważne są nasze korzenie. Fascynuje mnie teatr lalkowy
i teatry uliczne, a wstąpienie do Grupy Teatru Ognia uświadomiło mi fakt, że kuglarstwo i wszelkie formy parateatralne to doskonały sposób wypowiedzi artystycznej z możliwością bardzo bliskiego kontaktu z odbiorcą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz